Monday, February 8, 2010

PERCOBA KRIM

set 25ml

set 50ml



Krim ini mempunyai ciri-ciri penyembuhan yang menjadikannya bahan berkesan bagi merawat dan memberi kelegaan kepada pelbagai penyakit kulit seperti ekzema, geligata, ‘rosacia’, jerawat, ruam pelik, kelecuran, luka-luka dan lelas. Ia juga tidak alergenik dan sesuai untuk kulit sensitif.

Kolostrum (susu awal) berkualiti PerCoBa berpunca daripada susu lembu Gred A dari rantau Midwest Amerika. Bagi memastikan keberkesanan optima, PerCoBa hanya menggunakan susu awal perahan pertama, yang dikumpul dalam tempoh enam jam setelah kelahiran. Tambahan lagi, proses pengilangan proprietari membolehkan lemak semulajadi di dalam susu awal tersebut kekal seperti keadaan asal, bagi memastikan tahap kandungan faktor perencat penuaan yang paling maksima.

Kaya dengan epitelium dan faktor pengubah tumbesaran, krim ini direka bagi memberikan khasiat dan melindungi kulit untuk mengelak kesan penuaan. Krim ini amat bagus untuk menghilangkan kedutan serta tompok-tompok pada kulit akibat penuaan. Ia juga memulihkan sel kulit yang rosak, menggalakkan pertumbuhan kulit baru dan mengembalikan ketegangan kulit anda.

Susu awal perahan pertama yang asli, MSM (Methyl-Sulfonyl-Methane), Vitamin A, C dan E.

Untuk mendapatkan manafaat perencat penuaan, sapukan pada bahagian muka dan leher dua kali sehari, selepas rutin mencuci muka. Krim ini cepat menyerap ke dalam kulit tanpa meninggalkan sebarang kesan berminyak. Boleh digunakan sebelum mengenakan mekap dan alat solek. Untuk merawat penyakit kulit, sapukan pada bahagian berkenaan beberapa jam sekali, sekerap yang perlu.

Apakah Kandungan Krim Pelembap Susu Awal PerCoBa?

Susu Awal Lembu Perahan Pertama – Kaya dengan kandungan epitelium & faktor pengubah tumbesaran, memulihkan sel kulit rosak dan menggalakkan pertumbuhan kulit yang baru. MSM (Methyl-Sulfonyl-Methane) – Melegakan dan mudah menyerap, memberi khasiat, merangsangkan & menyahtoksin sel kulit, memulihkan sel sihat bagi memperkuatkan sistem imunnya dan memerangi alahan serta parasit. Vitamin A – Memperkukuh, menegang dan menebalkan kulit, mengurangkan kedutan halus, keredut dan tompok penuaan. Vitamin C – Menggalakkan penghasilan kolagen, meningkatkan ketegangan kulit & mengurangkan kedutan. Vitamin E – Membantu mengelakkan pengoksidan lipid dalam kulit yang menyebabkan tompok penuaan. Minyak asas: Lavendar & oren – Aromaterapi yang melegakan dan menenangkan.

Air suling – Bahan asas. Minyak Bunga Matahari – Bahan asas. ‘Glyceryl Stearate’ – Agen pengimbang. Metilparaben & Propilparaben – Bahan pengawet.



Apakah Manafaat Utama Krim Pelembap Susu Awal PerCoBa?

1) Krim Antipenuaan yang Menakjubkan
2) Mengembalikan Kulit Muda dan Licin
3) Tona Kulit Lebih Cerah & Rata
4) Mencerahkan Tompok Hitam & Kekusaman Kulit
5) Mengurangkan Kedutan Kulit
6) Mengembalikan Ketegangan dan Kelembutan Kulit
7) Berkesan Dalam Menegangkan Bahagian Payudara
8) Menghilangkan Noda Pada Kulit







Harga: RM252 (5oml/sebotol)
Harga promosi: RM220

Harga: RM126(25ml/sebotol)
Harga promosi: RM110



...

0 comments:

Post a Comment

 
footer