Monday, February 8, 2010

CARA MENDAPATKAN PRODUK


Saya berada di area KOTA BHARU, KELANTAN. Dan sekarang masih lagi menuntut di UNIVERSITI MALAYSIA PAHANG UMP. Jadi sesiapa yang berada di area UMP bolehlah terus berhubung dengan saya. Jadi apabila musim cuti, saya 100% balik ke KELANTAN. Jadi orang-orang KELANTAN yang area dekat KOTA BHARU bolehlah terus berhubung dengan saya by person.

Jikalau anda sukar untuk mencapai saya, produk akan dihantar terus ke alamat anda.
Caj untuk pengeposan adalah tambahan sebanyak RM3.Dan tertakluk pada budi bicara=)

Hubungi saya dulu, nanti saya akan beritahu langkah seterusnya...

M.RIZAL
0139005253

email: rixxz_rap31@yahoo.com
oovoo: ir_riza



pembelian produk yang banyak membolehkan anda mendapat diskaun dari harga asal. tertakluk pada budi bicara=)


CEPAT, CEPAT!!
harga promosi ini tidak akan anda dapat dengan siapa-siapa pun!
bahkan produk ini juga tiada lagi di mana-mana pasaran pun kecuali dari wakil berdaftar Syarikat Immunolive International Sdn Bhd.


Untuk maklumat lanjut, bolehlah merujuk pada web asal produk ini:
www.imi2u.com


...

0 comments:

Post a Comment

 
footer