Monday, February 8, 2010

CF1-8 Power Fuel Addictive



Produk yang diperbuat dari Jepun.
Aditif Minyak CF1-8 merupakan produk teknologi canggih yang penuh enovasi. Ia diproses dengan menggunakan minyak kelapa sawit dan sesuai untuk semua jenis enjin.

Jika Aditif Minyak CF1-8 digunakan dalam jangka masa yang berpanjangan, ia mampu menjimat penggunaan petrol dan kos penyelenggaraan untuk kenderaan anda.

Aditif Minyak CF1-8 diperbuat daripada minyak isirong Kepala Sawit yang penuh dengan asid lemak. Asid lemak ini boleh menggantikan plumbum dalam petrol sebagai bahan pelincir yang selamat dan sesuai digunakan untuk semua jenis enjin. Apabila dicampurkan dengan minyak petrol, ia akan melincirkan kebuk pembakaran dan mengurangkan geseran di dalam enjin serta melindungi enjin. Apabila Aditif Minyak CF1-8 bercampur dengan minyak petrol, pembakaran bahan api akan menjadi lebih lengkap serta mengurangkan penghasilan bahan seperti asap buangan yang boleh mencemarkan alam sekitar.



Keunikan CF1-8 Power Fuel Addictive:

1. Diproses dengan mengguna minyak kelapa sawit.
2. Selain merupakan pelincir untuk selinder atas (Pengganti plumbum dalam Petrol), juga merupakan pemangin bahan bakar.
3. Ia adalah sesuai untuk semua jenis enjin, seperti enjin karburetor,"fuel injection" dan diesel. Ia merupakan produk 3 dalam 1.
4. Ia tidak mendatangkan kesan buruk terhadap manusia dan alam sekitar.
5. Semakin banyak kuantiti digunakan, semakin sempurna prestasi enjin, tidak merosakkan spark plug atau mengganggu operasi enjn.
6. Ia amat sesuai untuk kereta lumba.
7. Berkualiti tinggi. Walaupun disimpan dalam jangka panjang,ia tidak akan berbentuk mendapan.
8. Mudah dibawa.
9. Harga yang berpatutan.





Kebaikan dan faedah penggunaan CF1-8 Power Fuel Additive

1) Meningkatkan Prestasi Enjin - Tenaga yang dihasilkan menyebabkan pergerakan mekanikal enjin berubah menjadi lebih berkuasa dan meningkatkan prestasi enjin dengan amat berkesan.

2) Memastikan Sistem Bahan Api Berfungsi Lebih Lancar - prestasi pembakaran bahan api di dalam kebuk pembakaran enjin tersebut diperbaiki ke tahap yang paling optimum.

3) Mengurangkan Bunyi Bising dan Meningkatkan Serapan Gegaran - Apabila mendakan karbon telah dibersihkan, injap ekzos enjin, palam pencucuh, muncung nozel serta omboh (piston) akan kembali ke nisbah pemampatan dan nisbah udara-bahan apinya yang asal. Secara langsung, gegaran enjin akan berkurangan dan bunyi bising juga akan turut berkurangan.

4) Mengurangkan Penggunaan Bahan Api - Dengan pembakaran yang lebih sempurna, jumlah penggunaan bahan api juga akan berkurangan. Kajian penggunaan yang dijalankan ke atas 25,000 buah kenderaan trak yang menggunakan Bahan Tambah CF1-8 membuktikan bahawa kecekapan pembakaran bahan api biasa meningkat setinggi 15%.

5) Mengurangkan Pencemaran Gas Ekzos - Bahan Tambah CF1-8 berupaya menghasilkan pembakaran bahan api secara lebih bersih, dan mengurangkan penghasilan bahan yang mencemar alam sekitar.

6) Penjimatan Besar Kos Penyenggaraan - CF1-8 tidak mempunyai sebarang kandungan kimia, penggunaannya secara berterusan akan membantu melancarkan perjalanan enjin, dan melanjutkan usia enjin anda. Ini akan mengurangkan jumlah masa dan perbelanjaan yang diperlukan untuk penyenggaraan enjin.


Harga: RM100 (65ml x 12botl / kotak)
Harga promosi: RM94





...

0 comments:

Post a Comment

 
footer