Monday, February 8, 2010

CF1- 5000 ENGINE PROTECTOR ADDITIVE



CF1-5000 Engine Protector Additive telah diuji dan dikenali oleh para jurutera dan ahli kimia sebagai "Formula Ajaib". Ia merupakan produk yang terlaris dijual di Amerika Syarikat dan Eropah. Ia mengandungi formula pelinciran untuk melincirkan permukaan yang tidak rata akibat dari proses geseran antara logam dalam engin, di samping mengelakkan gentaran kuat dari enjin, Ia juga mampu merendahkan suhu pengendalian enjin serta menlanjutkan usia enjin. Diperbuat di Jepun.

CF1-5000 sesuai digunakan oleh jenis kenderaan seperti dibawah:

* Kenderaan berperjalanan jauh
* Truk
* Kenderaan yang mengalami masalah kerosakkan enjin
* Enjin yang berkuasa tinggi
* Kereta lumba
* Kereta berpecutan tinggi
* Traktor
* Generator
* Enjin kapal
* Alat-alat perkilangan dan gergaji eletrik
* Golf buggy
* Motosikal



Rawatan Ajaib Untuk Enjin
Pelincir biasa walaupun secara relatifnya tidak mahal,tetapi seringkali gagal menunjukkan keupayaan manfaat pelincir dengan sepenuhnya disebabkan bahan tambahan yang tinggi boleh menjejaskan fungsi pelincir dan mengakibatkan kerosakan enjin, pembaziran pelincir dan asap hitam berlebihan. Dalam usaha untuk memenuhi keperluan meningkatkan daya pelinciran atau bahan tambahan tekanan ekstrem, minyak pelincir biasa juga mengabaikan fungsi seperti antipengkakisan, kepekaan terhadap suhu dan pencemaran alam sekitar.

Rawatan Tambah Kuasa Enjin CF1-5000 dihasilkan dengan pengetahuan teknologi terkini menyediakan peningkatan dramatik terhadap jangka hayat dan prestasi kereta anda. Ia telah melalui ujian komprehensif di makmal yang pakar dalam bahan api petroleum dan produk pelinciran.

Banyak ujian dijalankan membuktikan kehebatan Rawatan Kuasa Enjin CF1-5000 dari segi perlindungan enjin anda. Ia mengandungi pekatan dan pelbagai bahan kimia yang membolehkannya bertindak sebagai perawatan enjin perawatan enjin pelbagai fungsi sepenuhnya, bagi meningkatkan prestasi dan jangka hayat enjin.

Rawatan Kuasa Enjin CF1-5000 boleh mengurangkan geseran antara permukaan yang bergerak dan mengurangkan kakisan. Ia juga boleh mengurangkan kerosakan enjin yang dihidupkan dalam keadaan sejuk, menyediakan perlindungan pelinciran dan memberikan prestasi enjin yang lebih lancar. Pendek kata, Rawatan Kuasa Enjin CF1-5000 memanjangkan jangka hayat enjin, mengurangkan kos penjagaan dan membaik pulih serta meningkatkan prestasi kereta.

Harga: RM400 (175ml x 6botol / kotak)
Harga promosi: RM 350






...

0 comments:

Post a Comment

 
footer